ציוד למסעדות וגני אירועים

חברת הוטל סרוויס ח.ד.ש. בע”מ הינה יבואנית בלעדית של מותגים מובילים בתחום המסעדנות ומציעה כלים חדשניים למערכות השולחן הכוללים כלים מזכוכית אטומה ומחוסמת, כלים וצלחות מפורצלן איכותי, כלי הגשה ממלמין, כלים למזנון, כוסות, כוסות יין, סכום נירוסטה ומעמדים ממתכת ועוד מוצרים המיועדים לתחום המסעדנות ולוקחים אותכם יד ביד צעד אחד קדימה.

בחירת כלים למסעדה
שמודבר בהקמת מסעדה ,בבחירת ציוד למסעדות ובפרט בכלי האוכל רצוי להביא בחשבון שלושה מרכיבים אלו
“חוזק שימוש ויופי” (ויטרוביוס – מאה ה-1 לפנה”ס)

חוזק – בעבודה מסיבית ורציפה כמו במסעדה, בית קפה או בר רצוי לבחור כלים שיעמדו בעומס העבודה, האיסוף, ההדחה, וחלוקת המנות. כלי אוכל המצויים בשוק נשברים ביתר קלות, מקבלים שריטות, שבר בפינות, ומאבדים את הברק במשך השימוש. המותג של Arcoroc חברת הבת של המפעל הצרפתי  Arc” International” המיועד לשוק המוסדי ולענף המסעדנות. כלי האוכל של ארקורוק עשויים מתרכובת של זכוכית אטומה ומחוסמת העמידה מפני זעזועים, שינוי טמפרטורה, שריטות והדחות, במראה אלגנטי של צלחת פורצלן.

כלי הפוצרלן של המותג -Ariane מיוצרים במיוחד לשוק המוסדי בטמפרטורה של 1200 מעלות וחוזקם היחסי ואיכות הגלזורה מבטיחים אריכות ימים בשימוש אינטנסטיבי.

כשמדובר בכלי הגשה גדולים למלמין יתרון ברור. המותג “Efay” הינו המוביל בתחום ומאפשר פתרונות מרוטביות ועד לקערות וגסטרונומים מעוצבים במראה של פורצלן בגוון פנינה או שחור וכן במגוון צבעים נוספים. הנסיון מלמד כי מסעדות, בתי קפה וברים חוסכים מדי יום כסף רב במעבר לכלי המלמין.

 

שימוש: בעל המסעדה ביחד עם השף צריכים להגדיר את הצרכים של כלי האוכל והשולחן אל מול אופי ההגשה, סוג המנות, התפריט ,סוג העבודה, עמידה בתקנים ועד ארגז השטיפה. התפריט המגוון במסעדה, בית קפה או בר מצריך כלים יעודיים ויחודיים למנות השונות ממגוון של צלחות למנה ראשונה, מנה עיקרית, צלחת עמוקה, צלחות פסטה, ריסוטו, סטייק, דג, קעריות לסלט, צלחות למתאבנים, צלחות מרכזיות ופלטות להגשה, כוסות ליין, שתייה חמה, קרה, בירה ,כלים לקינוחים ,גלידות, ועוד אלפי סוגים לכל שימוש שרק תרצו. עבודה עם המוצרים שלנו מעניקה לכם את הבטחון שהמוצר יהיה על המדף גם מחר.

 

יופי:  בהקמת מסעדה יש להגדיר קו אחיד ועיצובי שיכתיב את האופי של הכלים האם אנו רוצים מראה קלאסי ואלגנטי עם סט פורצלן איכותי בעל צורות שמרניות או קו מודרני יותר עם קווים מעוגלים ומעוקלים או מראה רשמי ואצילי יותר עם צלחות מלבניות ומרובעות, צלחות במראה אוטנטי, צלחות לבנות שמקבלות את המנה כציור צבעוני או דווקא סט צבעוני המתאים לקו העיצובי של החלל, החלטה מוקדמת של הקו העיצובי עם יד עם הדופק על האופנה המשתנה יחסכו לכם זמן וכסף בבחירת הכלים לטווח הקרוב והרחוק.

ישנו יתרון עיצובי נוסף בבחירת זכוכית מחוסמת והוא היופי של הכלי לאורך הזמן ולא רק שהוא יוצא מן הקרטון כך שכלי האוכל שלך ישמרו על הברק, הצלילות והדקיקות כשזה מגיע לבחירת כוסות, עמידות באלפי שטיפות ושמירה על השקיפות זהו פרמטר שלא כדאי לשכוח.

 

משקל: עוד פרמטר שכדאי לקחת בחשבון בציוד למסעדות הוא משקל הכלי המשפיע על יעילות הגשת המנות ופינוי הכלים הדבר בא לידי ביטוי בקערות בופה, כלים למרכז שולחן, מגשים,  פלטות, קעריות, לוחות אבן, לוחות עץ וכו…

מחיר: אי אפשר להתעלם מהעלות הישירה והעקיפה של בחירת סט כלים שאמור לשרת אותך ולייצג אותך לאורך חיי המסעדה, בית הקפה או הבר. מנסיון של שלושה עשורים בתחום ניתן לומר שבחירת סט חזק ועמיד המתאים לתנאי העבודה הבלתי מתפשרים של ענף המסעדנות החסכון הוא עצום בעשרות אחוזים בחודש.

 

הוטל סרוויס גאה להוביל את שוק המסעדנות בארץ, לכל שאלה ניתן לצור קשר.

נשמח לעמוד לשרותכם!